имам проблем с една банка!финансова институция

За първи път ми се случва да срещна подобно нещо, но не само на мен, но и на служителите на въпросната институция. за три месеца съм усвоила например 1200 лв, внесла съм със 500 лв в повече, следва погасяване и продължават да идват суми като задължения. Няколко пъти отправям запитвания, пиша емейли, върнат ми е отговор след повече от месец, не разяснение, а извлечението, което виждам в електронното банкирране
А, самото електронно банкиране е много странно - няма нито една цифра вярна.
Служителите по градовете нямат никакъв достъп до системата. Изгубих много време, защото за всяко едно запитване се ходи в офис, без да са компетентни за отговор, поради това, че нямат достъп във въпросната система, те самите комуникират единствено по емейл
Не смятам да сезирам бнб и потребителската агенция, смятам да водя дело, търся адвокат, който има понятие от Закона за финансовите институции и обезщетение
С интерес ще очаквам вашето мнение и предложение,
Поздрави
А, самото електронно банкиране е много странно - няма нито една цифра вярна.
Служителите по градовете нямат никакъв достъп до системата. Изгубих много време, защото за всяко едно запитване се ходи в офис, без да са компетентни за отговор, поради това, че нямат достъп във въпросната система, те самите комуникират единствено по емейл
Не смятам да сезирам бнб и потребителската агенция, смятам да водя дело, търся адвокат, който има понятие от Закона за финансовите институции и обезщетение
С интерес ще очаквам вашето мнение и предложение,
Поздрави